ČESKÁ BASKETBALOVÁ FEDERACE - STŘEDOČESKÝ KRAJ


diskuze

Diskuze není nijak cenzurována. Pouze v případě vulgárního slovníku bude příspěvek smazán. Nezapomínejte, že si to mohou pročítat i děti. Děkuji.

základní smajlíci:
vysmáto jo, jo, jo, máą pravdu chechtající jako na kolotoči hodně moc vysmáto vše v pohodě mrkající ďábelský úsměv stydlivý koukám, koukám plakající plazící jazyk je mi ąpatně je to na ho... nic moc rozčilující se jdeme na pivo lebka OK (dobře) KO (ąpatně)



Milda - 31.8.2010 - 17:13:47

Výborně, koupím si dnes troje * *

Jana - 31.8.2010 - 15:08:01

Ahoj, můžu Vás poprosit, abyste se mrkli na tyto stránky? www.kup-levne-cocky.cz

Miroslav Novotný - 28.7.2010 - 08:18:59

čas od času si čtu tuto diskuzi a tentokrát se poměrně divím. Neustále chybí lidi, kteří by pracovali ve vedení nějakého sportu. Momentálně dělám předsedu celého klubu TJ Ruzyně a na jaře končím s touto funkcí z osobních důvodů. A tak se nabízím k práci na STČ basketbalu od května 2011. Jsem pražák, takže nemám problém chodit na Strahov.

kudrna - 25.7.2010 - 23:50:55

Proč je termínová kolize ligy U 16 s přeborem U 18. Aby nemohli hrát ligové U 16-tky v přeboru za U 18, nebo aby mohli hrát ligové u 16-tky i v přeboru za U 16

Petr - 17.6.2010 - 14:46:37

Taky by mne to zajímalo, ale pokud jsem si přečetl kandidáty, tak je to, myslím, stejné, jak to bylo.

Hana - 16.6.2010 - 21:01:19

Dobrý večer všem, jak dopadla VH?

Hana - 31.5.2010 - 17:53:08

Já sama jsem pouze fanda a když nejsem pracovně vytížená, snažím se navštěvovat basketbalová utkání a vidím, že nálada mezi trenéry není zrovna dobrá. Myslím, že jsou oblasti, kde si je po sezóně vedení zve a zajímá se o zkušenosti a návrhy do dalšího roku. Děje se něco podobného ve STC? Poděkoval někdo v posledních letech těm, díky nimž ještě ve středních Čechách basket existuje? Samozřejmě musíme poděkovat těm ve vedení, dělali to dlouho a určitě na úkor svého volného času. Trenéři jsou snad královsky placeni? Většinou asi ne. Nezapomeňme se podívat i tímto směrem. Na kandidáty do výboru bych navrhovala i ženy. Co paní Hniličková či Žánová? Pohybují se v basketbalu již dlouho a určitě by uměly říci své. Hana Šťástková, Nymburk

Hana - 31.5.2010 - 17:52:50

Dobrý den všem, vrátila jsem se ze zahraničí a nestačím se divit.Opravdu by určitě bylo potřeba ledacos změnit, ale argumentovat tím, že to nemůže dělat každý, protože se musí jednou za 14 dní na Strahov se mi zdá opravdu směšný. V době webkamer a běžných videokonferencí, počítačů a on-line zadávání není přece nutné scházet se osobně v takové frekvenci.

- 26.5.2010 - 13:15:35

Pro M.Komínka Doufám, že se zapojíš, myslím, že to celému kraji jen prospěje

- 26.5.2010 - 10:57:23

Pozoruji to jen s odstupem, ale podívejte se na kvalitu webových stránek našeho kraje. Kam se ostatní kraje hrabou. Je pravda, že jsme ty "výbory" v tom nechali uškvařit. Proč do toho nikdo nešel??? Je to práce navíc, mimo klub, zadarmo. Vím, že to středočechům dlužím. Pokud budete chtít pomoc, pomůžu. M.Komínek

- 25.5.2010 - 23:01:33

Paní Hano, co kdyby jste kandidovala Vy? Zjevně máte dost znalostí a dobře všemu rozumíte.

Petr - 25.5.2010 - 10:19:31

Dobrý den , tak se tady po příspěvku pana Kvasného přestalo diskutovat. Nejdříve vám tady udělali anonymní diskuzi a teď se zjistilo, že to tak anonymní není. Buďte všichni v klídku. Předsedou bude znova pan doktor z MB a další výboři budou jeho nohsledi. A váš středočeský basket bude dále upadat. Zaplať pánubohu. Zdraví východočech Petr

Tomáš Kvasný - vedoucí soutěží - 21.5.2010 - 18:25:13

Zdravím, po dlouhé době jsem si přečetl příspěvky, mám několik připomínek, víme kdo napsal vzkazy za J.Veselého, P.Čeňka, dr Bolíto a podobně je to jedna a tatáž osoba, pokud v tomto jednání bude pokračovat budeme ji jmenovat. Další, kritizovat je jedna věc ale mít něco na starosti a potýkat se s problémy účasti na schůzích, nezájmu klubů, neplnění rozpisu atd. je další věc, trochu úcty za odvedenou práci, neplacenou a vykonávanou s nejlepšími úmysly, bohužel ne vždy se vše povede,tolik na obranu JuDr.Schödlbauera. A poslední, všichni máte možnost se přihlásit jako kandidáti a na valné hromadě se nechat zvolit, čekám ty zástupy, podotýkám pro některé to bude znamenat účastnit se dvakrát měsíčně schůzí na Strahově a další povinnosti. Tak přeji mnoho zdaru.

Hana - 21.5.2010 - 15:20:53

Stále se tady objevují dvě jména(nic proti nim),ale copak kraj nemá víc lidí, kteří by byli příslibem pro práci v stc? Co nějaké návrhy a ty lidi oslovit? Třeba si ani nejsou vědomi, že by měli podporu...

Jiří Veselý - 20.5.2010 - 23:24:04

Vzhledem k tomu,že jsem byl 4 dny na služební cestě a nesledoval jsem to zde,tak se nestačím divit.Rád bych proto požádal "neznámého pisálka",který se zde 3x vydává pod mým jménem /18.5.v 7:02 a 15:29 a 19.5. ve 14:04/, aby tak již nečinil.Děkuji.

MICHAL KRAJ - 20.5.2010 - 19:21:39

PAN SCHODLBAUER ASI UZ ZAPOMINA CO PSAL V BREZNU HOLT SKLEROZA JE VETSI A VETSI.STACI SI TO JEN NIZE PRECIST. HONZO AT TAM JSOU ASPON IP ADRESY

Patrik - 20.5.2010 - 09:18:24

Pane Schödlbauer, nikoho ze současného výboru osobně neznám. Navržená jména jsem si přečetl níže. Píšete, že jste tato jména navrhoval na vaší schůzi. A kontaktoval jste tyto lidi? Jinak pokud se tím zabývá váš výbor, jedině dobře. A pokud hodláte předat žezlo mladším, také dobře. Patrik Solčanský

Schödlbauer Jan - 20.5.2010 - 06:45:44

pro Ilonu Připomínky výboru se netýkaly zveřejnění rozhodnutí na internetu, spíše toho, že bylo zveřejněno až v neděli, na což administrátor reagoval již v březnu. Budu se opakovat, ale vadí mi, že se někteží diskutující a to i nyní, přihlašují pod jmény jiných osob a vydávají své nápady a myšlenky za nápady a myšlenky těchto osob. Specielně kolega kolega Veselý je tento týden na služební cestě a mailem ze 14. 5. mi sdělil, že na internetu bude až tento pátek. A vidíte - má dva příspěvky. Podobné je to i s kolegou Čeňkem, který se již vyjádřil, že vzkaz ze 17.5. neposlal.

Honza - admin - 19.5.2010 - 20:13:08

k podkladům pro VH: podklady samozřejmě zvládnu dát na internet,ale nejdříve musím nějaké podklady obdržet.

Honza - admin - 19.5.2010 - 20:11:43

Moc dobře nechápu výtku ohledně zveřejnění odvolání Brandýsa. Myslím, že to není nic tajného. Navíc jsem zde již dostal "vynadáno" že se tato informace objevila pozdě. Takže tomu teď vážně nerozumím. K diskuzi: nikdy jsem neřekl, že bude diskuze POUZE pro přihlášené uživatele, protože si myslím, že to není dobře. Pouze jsem řekl, že rozliším, když bude psát přihlášený administrativní pracovník družstva nebo rozhodčí. Případně ještě členové výboru nebo STK. To se opravdu nepodvedlo,ale myslím, že jedině pan Čeněk ode mě dostal příslib určitého data. Jemu se tímto omlouvám, že jsme to nestihl.

Ilona - 19.5.2010 - 19:29:27

pro p. Schödlbauera - pokud administrátoři zveřejnili rozhodnutí týkající se odvolání Brandýsa o své vlastní vůli, tak proč jste se k tomu vyjadřoval v této diskuzi 8.3. v tom smyslu, že informace byly zveřejněny AŽ v neděli, přestože o ní administrátor věděl UŹ v pátek odpoledne?

Schödlbauer Jan - 19.5.2010 - 19:05:50

(pokračování 2) Proč to řešíte anonymně, když adresy nás všech, kteří pro basket něco děláme, jsou na internetu ?? A bylo by výrazně lepší, kdybyste to takhle dělali. O Vašich veškerých návrzích na nové složení výboru i na jeho práci jsem připraven s kýmkoliv diskutovat na mých telefonech - viz adresy na internetu Stč

Schödlbauer Jan - 19.5.2010 - 19:02:38

(pokračování) K "Patrikovi" Všechna jména, která tady zazněla, jsem navrhl já na poslední schůzi výboru a nikde nebyla zveřejněna. Jestliže jsou jména dnes zveřejněna, je pravděpodobné, že pod jménem patrik je někdo, kdo má detailní informace o jednání výboru, a jestliže se to dnes někdo řeší na těchto stránkách, tak tomu nerozumím. Výbor měl připomínky k administrátorům, kteří zveřejnili na těchto stránkách o své vlastní vůli obě rozhodnutí týkající se odvolání Brandýsa (hlasování výboru bylo v obou případech jednomyslné a jestliže na to někdo doplatil, byla to AŠ MB B) a bylo slíbeno, že systém diskuze bude změněn tak, že se dá přihlašovat od dubna jen pod jménem,skutek ale utek !!

Schödlbauer Jan - 19.5.2010 - 18:25:15

Všem anonymům a kolegům Veselému a Čaňkovi Oba jmenovaní, kteří jediní vystupují pod celým jménem (pokud se někdo za ně nevydává) by byli pro další rozvoj basketu v Stč přínosem a doufám, že oba budou kandidovat -kandidaturu mám zatím potvrzenu od kolegy Veselého. Volební valná hromada bude 17.6., všechny podklady pro VH budou na internetu, pokud to administrátoři Stč zvládnou, nejpozději začátkem příštího týdne a volby proběhnou přesně podle stanov ČBF, t.j. korespodenční hlasování není možné, každý klub sdružený v Stč má jeden hlas

Patrik - 19.5.2010 - 15:31:37

Valná hromada je největší zbraní současného vedení. Chtělo by to ověřené korespondenční nebo internetové hlasování. Patrik

Jiří Veselý - 19.5.2010 - 14:04:42

A kdy je VH? Vezmu si dovolenou!

Hana - 19.5.2010 - 12:52:23

No hlavně musíte vy všichni jet na valnou hromadu a ozvat se tam, že vám nelíbí to a to. Diskuze tady je sice zajímavá, ale změny nepřinese.

Patrik - 19.5.2010 - 06:46:12

Pánové Veselý a Čeněk by urřitě stč basketu pomohli. Někdo tam navrhuje J. Kuklu. Oslovil ho někdo? Ten by měl určitě podporu všech. Patrik

JIří Veselý - 18.5.2010 - 15:29:06

Jo, za mě taky nemluvte nikdo jinej, jako za Čoudu. ALe taky bych do toho šel... ;o)

Hana - 18.5.2010 - 12:36:00

Já jako rodič bych do toho tedy nešla, ale je spousta lidí, kteří si myslím na to mají a mají ten správný pohled na věc. Nemusí to být jen chlapi, myslím, že i ženy ve vedení dokazují, že to dokážou. Jako příklad slouží jistě Sadská a Říčany.

Petr Čeněk - 18.5.2010 - 09:37:39

Nebráním se práci pro středočeský basketbal a rád pomohu ke zlepšení práce STK. Řadu námětů jsem již prezentoval.Rád bych však svá rozhodnutí a názory vyjadřoval sám a nikoliv prostřednictvím člověka, který opět mluvil mým jménem 17.5. 2010 ve 23.06

Jiří Veselý - 18.5.2010 - 07:02:06

Já taky bych šel do toho... *

Petr Čeněk - 17.5.2010 - 23:06:58

Já bych do toho šel *

Milouš - 17.5.2010 - 16:23:44

Oprava: Nejen STK, ale celé Stč ČBF

Milouš - 17.5.2010 - 16:16:47

Současná vedení STK a stčABR: DĚKUJEME ODEJDĚTE! Věříme, že to chápete jako hlasu lidu. Aby to za chvíli nebylo NEDĚKUJEME, VYPADNĚTE!!!

Miloš - 17.5.2010 - 16:06:37

Slušná diskuze, bez urážek, tak to má být. Petra Čeňka si ve vedení umím představit. Jirku Kuklu taky, dokonce hodně vysoko. Miloš

venca - 17.5.2010 - 15:49:20

S p. Čeňkem to snad ne

dr.Bolito - 17.5.2010 - 15:20:17

Jasný, je to o diskuzi a tak se připojím: do vedení soutěží: p.Čeněk, p.Neužil, pí.Hana do vedení rozhodčích: p.Kukla, p.Veselý, p.Švarc

Neznalek - 17.5.2010 - 15:13:00

Ano, správně Hano!!! obě garnitury dolů a nový vítr!!! Kdo jiný, než STK a rozhodčí, soutěže řídí??? Ať si jdou do Matonky, všichni z obojeho vedení!!!

Hana - 17.5.2010 - 15:08:09

Souhlasím s Milošem, už to opravdu chce změnu. Místo, aby se snažili podpořit zbytek již tak prořídlých řad trenérů mládeže jakoukoli iniciativou, jsou arogantní, odmítají diskuzi a soutěže vedou tak, aby bylo co nejméně zápasů a tím pádem brzy hotovo!! Kdy naposledy byla svolána po sezóně schůzka jednotlivých kategorií, aby se někdo z vedení zeptal na zkušenosti a návrhy pro další sezónu? Jestli vůbec někdy byla... * V některých krajích to funguje a má to určitě smysl.

Neznalek - 17.5.2010 - 14:38:51

...a chtělo by to taky čistku mezi rozhodčíma!!! Vondráček a Kučera se starají jen o matonku, aby dobře vycházeli s p.Schödlbauerem a p,Matějčkem a poctiví krajští rozhodčí jsou jim ukradení! Se stačí podívat, kolik toho odpískali v kraji, že..? Hvězdy naše...

Miloš - 17.5.2010 - 07:43:41

Vážení přátelé, na letošní volební valné hromadě by měl být zvolen nový výbor. Chtělo by to větší obměnu. Vždyť nejmladší je tam snad Marek Vondráček. No a dále senioři důchodového nebo těsně předdůchodového věku. Díky jim, ale snad to nemají navěky. A letošní sezóna se těmto činovníkům vůbec nepovedla. Také by mělo být umožněno internetové nebo písemné hlasování. Pak je na schůzi 15 lidí a ti to zvolí " jak je třeba". Ono totiž je opravdu problém přijet ve všední den odpoledne na Strahov. Takže dík dlouholetým, zasloužilým výborům, a zkusme to omladit. Miloš

S.Kučera - 10.5.2010 - 09:12:05

Školení rozhodčích (III.třída) - pro nezájem se pro letšní rok školení neuskuteční.

Neználek - 3.5.2010 - 08:37:51

Gratulace pro BENE-bé!!!

- 30.4.2010 - 14:08:22

* * *

Hana - 29.4.2010 - 12:11:37

Jen bychom možná mohli myslet na ty, co s dětmi něco připravují, věnují se tomu a pak třeba neuspějí díky tomuhle. Ale pravda je, že je to stejné pro všechny týmy. Teď už je to zbytečná diskuze, možná by bylo dobré diskutovat o systémech soutěží, zda není lepší hrát každý s každým než zbytečné skupinování. Bylo by to přehledné, jasné termíny pro všechny na celou sezónu a v každém případě nejspravedlivější.

- 28.4.2010 - 21:10:12

PODMÍNKY JSOU STEJNÉ PRO VŠECHNY

Hana - 28.4.2010 - 20:53:59

Myslím, že problém nebyl jaro, ale to, že to nikdo nečekal. Družstva nebyla připravená, mnohdy soutěž různými posuny končí těsně před termínem kvalif. A přechod z míče 5 na 6 během týdne a u chlapců z 5 na 7? Myslíte, že během týdne není nikdo schopen pořádně družstvo na tuto změnu připravit a to nemluvím o čase ( z 8 na 10 minut). Pokud to bude jasné před sezónou, nevidím v tom problém.

- 28.4.2010 - 15:15:34

Nechápu co chcete,když mé dcery hrály za žákyně,všude byly nářky,jak se soutěž pozdě rozehrává,protože se muselo čekat kdo postoupí v kvalifikaci do ligy a kdo bude hrát jen kraj.Nyní,když to nečekaně dali hned po sezoně,tak se to zase nelíbí,nevíte co chcete. co

S.Kučera - 28.4.2010 - 11:03:02

Prosím kluby o prověření potenciálních kandidátů na zisk licence rozhodčího - viz.mail všem vedoucím. Pokud nebude odpovídající počet, nebude možné školení uskutečnit. V případě otázek / informací mne prosím kontaktujte (sk)

Hana - 27.4.2010 - 13:17:34

Většina zásadních jednání je vždy ve všední den, myslím, že i tohle mohlo počkat na pondělí nebo být ve čtvrtek. Ale žákovské ligy se vyřešit mysuly, to je pravda. Jen by mě zajímalo, jestli někdo na té VH řekl, čí to byl nápad, přesunout to na jaro a proč.

- 27.4.2010 - 12:18:28

A kvůli tomu by se měla konat valná hromada jindy? Vždyt to by mohl říct každý víkend někdo jiný to samý. Myslim, že vzhledem ke kvalifikacím o kterých se mělo rozhodnout byla naprosto včas.

Hana - 26.4.2010 - 18:05:50

Byly i kvalifikace na MČR starších mini a další soutěže. V takové datum dávat valnou hromadu je nesmysl!

- 26.4.2010 - 16:50:16

ano MČR starších žákyn určitě zabránilo dostat se na Strahov hodně lidem :D kord když se ho nezůčastnil jediný tým ze Středních Čech :D

Petr Čeněk - 26.4.2010 - 10:46:34

V sobotu jsem byl na valné hromadě a nejvíce zajímavé jsou zejména následující dva body: 1. Kvalifikace o ligu mladších a starších žákyň budou odloženy na podzim podobně jako chlapecké "U14". Dnes by se předběžná informace měla objevit na webu. Během dalších dnů kompletní upřesněná informace. 2. Od sezóny 2011/2012 se budou měnit chlapecké mládežnické kategorie, a to následovně: U12 - mladší minižáci U13 - starší minižácí U14 - mladší žáci - liga mladších žáků U15 - starší žáci - liga starších žáků U17 - mladší dorci - liga "U17" U19 -starší dorci - liga "U19" Současně se ruší kategorie "U20", která se příliš nechytla.

tonda - 26.4.2010 - 07:59:02

Miloši, gratuluji k postupu do KP I.

Hana - 25.4.2010 - 22:09:31

Byl jste někdo na valné hromadě, která se konala tak vhodně v době MČR, aby se tam nedostalo příliš mnoho lidí? Mluvilo se o kvalifikacích???

- - 20.4.2010 - 11:08:21

http://www.cbf.cz/ftp/data/dokumenty-souteze/kvalifikace_mla dez.pdf

- - 20.4.2010 - 11:07:36

STK ČBF zvážila připomínky klubů ke kvalifikacím o soutěže mládeže pro sezónu 2010/11 a upravila systém kvalifikací v kategoriích U14 a mladších žákyň (změny vyznačeny červeně). Současně STK informuje kluby, že po uzávěrce přihlášek a vyhodnocení úspěšnosti družstev v sezóně 2009/10 uvažuje, zejména u účastníků MČR st. minižactva, o možnosti přímého zařazení (bez účasti v kvalifikaci) do soutěží žáků U14, resp. ml. žákyň.

- 19.4.2010 - 22:55:16

neználku uklidni se. myslim, že tohle neni nic k řešení, pač už s tim stejně nikdo nic neudělá. a myslim, že i kdyby měl rozhodčí říct že byl faul po střele, tak si to obhájí. a mimochodem nenavážej se tu do nikoho. pan Vondráček je jeden z nejlepších rozhodčích u nás vůbec.

Neználek - 19.4.2010 - 19:20:38

to Venca: tak to pošlete na šéfy rozodčích Vondráčka a Kučeru - ať to vyšetří, vyřeší a oznámí. Jsou to rozhodčí z Mattoni, tak by asi mohli vědět která bije, i když pan Vondráček pravidla moc nezná...

Pečky - 19.4.2010 - 13:54:05

Tak si myslím,že je tam chyba ve výsledku. Obazápasy nezkončily stejným výsledkem.Tak čau šéfe. Nebo snad ano. U18.

Aleš - 19.4.2010 - 13:05:44

Taky se mohlo jednat o nesportovní faul po vystřelení, v tom případě je to správně....ale co my víme.... ;-)

venca - 19.4.2010 - 12:16:28

děkuji za vysvětlení tak jsme vlastně prohráli zápas chybou rozhodčích kdy po koši ještě hráč házel dvakrát a ještě ze strany a zápas díky tomu skončil nerozhodně

Jirka - 18.4.2010 - 20:16:36

To Venca: dnes existuje pouze NESPORTOVNÍ CHYBA :o)),padne-li koš,pak ještě 1x TH a vyhazuje se na půlce, když nepadne koš, tak pak 2x TH a opětovně vyhazování na půlce.

- 18.4.2010 - 20:13:20

Kralupy + ca 30

- 18.4.2010 - 19:50:48

Benešov - Kutná Hora +5, jak Kralupy???

venca - 18.4.2010 - 18:32:27

zajímalo by mě jak se postupuje při úmyslné faulu když faulovaný hráč úspěšně zakončí co následuje dál když koš platí

Hana - 17.4.2010 - 16:27:25

Řešení by bylo, vědět to dřív a zařídit se podle toho.Teď budou během pár dní přecházet malé holky z míč 5 na míč 6, kluci z 5 na 7!! Ale to je přece jedno, na dětech nám až tak nezáleží..... Víte už někdo, proč se losuje před MČR a Festivalem? Pak by bylo přece jasné, kdo má hrát doma, kdo postupuje přímo atd.....

- 16.4.2010 - 17:11:05

zajímavé řešení, ale tak proč ne.. aspon bude hned v září jasné kdo bude hrát jakou soutěž a tak a nebude se muset čekat do listopadu až proběhnou různé baráže a tak..

Hana - 16.4.2010 - 09:32:09

Rána pod pás je to v každém případě. Hlavně opět rozhodnutí bez jakékoli diskuze nebo alespoň náznaku pokusu o zjištění názorů zezdola!!! *

Hana - 16.4.2010 - 09:30:49

Hlavně by mě zajímalo, jak bude probíhat losování, když nebude dohrané MČR, odkud mají 4 týmy jít do ligy přímo! Losování je přitom naplánováno na den před finále.... To už někdo ví, kdo vyhraje?????

Petr - 15.4.2010 - 22:19:51

Vyhlášení kvalifikací na konec května je rána pod pás!!! Nechápu, kdo to vymyslel. Skončí sezona, budeme mít za sebou předkolo MR a jeho pokračování. Kvalifikaci by měl předcházet odpočinek po náročné sezoně a následná příprava na samotnou kvalifikaci, určitě ne ji naplánovat na konec sezony, kdy budou hoky vyšťavené a, nedej bože, zraněné. Další věc jsou zaplacené zálohy na školy v přírodě... Ale sem do té diskuze stejně oko z ČBF nezamíří ......

Hana - 15.4.2010 - 21:30:43

Co říkáte vyhlášení kvalifikací na 29.-30.5??! Druhé kolo dokonce na polovinu června? Informoval někdo kluby? Umí si někdo představit, jak bude v některých prosluněných tělocvičnách?? A že hráči, kteří obětují lyžařské výcviky, téměř všechny víkendy od září do dubna budou muset obětovat i školy v přírodě, školní výlety apod? počítá někdo s únavou????????

- 15.4.2010 - 14:21:29

jak se hrál druhej zápas kolín - kralupy .... skóre..... to to sem nemůžete dát mistři z kolína

Šána - 13.4.2010 - 10:49:19

Anonci KP-1 by měly dělat hlavně kluby!!! I když kdo on asi nikdo moc postoupit nechce...

- 12.4.2010 - 17:04:13

stačí se podívat do pořadu utkání.. ;)

- 12.4.2010 - 15:35:02

nemůžete sem napsat začátky zápasů play off na KP1 třeba by se rád přišel někdo i podívat

Jirka - 11.4.2010 - 16:55:35

Kolín vs Kralupy také 1:1 na zápasy

Pučmeloun - 11.4.2010 - 16:27:45

BC Benešov B - Kutná Hora 1:1 na zápasy. Co Kralupy - Kolín???

Maruš - 11.4.2010 - 10:35:12

U16 dnes opět Pečky vítězí. Gratulujeme.

Jana - 10.4.2010 - 17:41:54

u16 Pečky gratuluji k dnešnímu vítězství. 10.4.10.

- 8.4.2010 - 07:27:47

Hanko jseš hodná, moc děkuji.

Hana - 7.4.2010 - 19:19:50

Jinak je už odkaz i tady, je to druhá novinka na úvodní stránce, jen jsem do mailu dostala ukončení v 17,00. To bude asi reálnější

Hana - 7.4.2010 - 19:18:13

http://www.cbf.cz/sbt/seminare/seminare-cr.html

Tonda - 7.4.2010 - 12:41:40

Hanko, na cbf jsem seminář v Sadské nenašel. Můžeš mi napsat přesnou adresu nebo napsat podrobnosti. Je nutná nějaká přihláška? Děkuji. *

Lukáš - 29.3.2010 - 21:58:12

Mohl by někdo, prosím, opravit výsledek zápasu Pečky-Kladno B v MII.? Díky

Milda - 29.3.2010 - 12:35:54

Výhra a postup kolínského Bčka, viz. http://www.bckolinb.wz.cz/autor_melnikp3.html

Kožich - 29.3.2010 - 12:25:00

Lidi, nedávejte hlasy Brandýsu-už není v play-off!!! *

Kardzi - 29.3.2010 - 12:24:30

Zdar. nevíte jak dopadl nedělní zápas Kolín vs. Mělník??? Tady to ještě není...

Hana - 26.3.2010 - 08:00:03

Pro všechny, kdo se věnujete těm nejmenším - na webu cbf je pozvánka do Sadské na 14.4. od 15,30 tam má seminář Michal Ježdík s tématem " průpravná cvičení pro mini, rozvoj základních basketbalových dovedností". Takových seminářů moc není,tady jsem info o tom nenašla, tak alespoň takhle.

- 24.3.2010 - 10:50:33

Je tedy nový termín? loni to byl poslední březnový víkend,je to tajné ne bo co......děkuji za odpověd

Kvasný Tomáš - 24.3.2010 - 10:29:45

Dobrý vtípek, ty stránky už více jak dva roky nikdo neaktualizoval.

Zdeněk Klíma/čenomedžik - 24.3.2010 - 10:11:14

Kdo chce jako loni přijet na Mělník je zván více na www.basketmelnik.cz,vstupné pro hráče registrované hráče 30 Kč + 1 osoba,lístky není možné předem rezervovat!!!

Neználek - 23.3.2010 - 10:01:10

Ahaaaa, tak je klid, Brandýs si sbalil a vypadnul... Holt měl nabito, tak vystřelil...ven ze soutěže. Konečně! Nicméně příště bude zase útočit. A když to nepůjde na hřišti, tak se odvolaj a budou posláni rovnou do 2.ligy.

Hana - 23.3.2010 - 07:04:06

Naprostý souhlas, jen by to měli takhle vidět i ostatní rozhodčí. Slyšet z úst nejmenovaného a málokdy střízlivého kolegy, že "tohle" pískat je pod úroveň, na náladě nepřidá. Někdy se hrát musí začít a "tohle" může být jednou hezký basket.

Milda - 22.3.2010 - 20:25:18

Pokud proti sobě nastoupí silné a slabší družstvo, které nemá dostatek schopností, tak by se na to měl brát ohled. V tomto věku nejde přecejen o výsledky, ale spíš o to, aby děti měly chuť do sportování. Neříkám, že by rozhodčí měli slabším pomáhat, ale pokud mají snahu hrát, tak bych je "neřezal". Téma zónové obrany je zde zapeklité, ale většina trenérů se snaží, aby hráči v této kategorii bránili osobně po celém hřišti. Pokud někdo tíhne k zóně, tak to je obrázek jeho vyspělosti a jeho smyslu pro fair play.

Milda - 22.3.2010 - 20:25:02

Utkání minižactva bývají občas velmi specifická. Osobně bych z pohledu trenéra a rozhodčího preferoval brát ohled na dané utkání. Pokud se jedná o vyrovnané utkání, tak bych přihlížel k dodržování pravidel 3,8 a 24 vteřin. Zejména pokud družstvo má vysokého hráče, který "kempuje" v bedně soupěře, tak to by nemělo být příliš tolerováno. Přechod přes půlku do 8sec a 24sec limit na střelbu většinou bývá v rukách rozhodčího, protože zařízení na 24sec v těchto soutěžích často není k dispozici. Pokud se tedy jedná o vyrovnané utkání, rozhodčí by na toto měl brát zřetel.

Hana - 22.3.2010 - 20:19:46

Jinak pravidla minibasketbalu řeší pouze odlišnosti : výšku košů, střídání, absenci střel za 3 body, atd. Dále je řečeno, že ve všech ostatních případech platí platná pravidla pro dospělé.

Hana - 22.3.2010 - 20:17:58

Český web minibasketbalu je poslední 2 roky ve velmi zoufalém stavu. Dokud vedl mini pan Malina, daly se tam najít alespoň nějaké podrobnosti, nyní jsou tam aktualizace jednou za rok s termíny festivalů.

Štěpán - 22.3.2010 - 19:37:05

Mám pochybnosti, jestli vůbec oficiální pravidla pro minibasketbal existují. Když se to veme, tak to jsou FIBA pravidla a je v nich vše stejné až na vyjímky většinou dané rozpisem soutěží. Jinak asi nejaktuálnější český web je http://www.minibasketbal.cz/, kde se dají najít i níže zmíněné otázky.

Štěpán - 22.3.2010 - 19:34:37

Mám pochybnosti, jestli vůbec oficiální pravidla pro minibasketbal existují. Když se to veme, tak to jsou FIBA pravidla a je v nich vše stejné až na vyjímky většinou dané rozpisem soutěží. Jinak asi nejaktuálnější český web je http://www.minibasketbal.cz/, kde se dají najít i níže zmíněné otázky.

Petr - 22.3.2010 - 19:09:24

Pro Hanu: díky za odpověď. Dají se někde na oficiálních stránkách pravidla stáhnout?

Hana - 21.3.2010 - 11:53:14

Pro Petra: výňatek z otázek a odpovědí pro trenéry mini: Jak se mohu bránit zónové obraně soupeře ? Odpověď: Zónová obrana není podle nových pravidel striktně zakázána. V praxi totiž byla skutečná obrana proti tomuto dřívějšímu porušení pravidel velmi obtížná. Hra osobní obrany by měla být ukázkou vyspělosti trenéra a jeho správného metodického přístupu. Platí u minižactva pravidlo tří vteřin ? Odpověď: Ano, rozhodčí by měl ale posoudit, zda setrvávání ve vymezeném území přináší útočícímu družstvu nějakou výhodu, neměl by rozhodovat paušálně Platí u minižactva pravidlo osmi vteřin ? Odpověď: Ano u všech kategorií. Rozhodčí by měl přihlédnout k velikosti hřiště a vyspělosti útočníků a případně tolerovat porušení tohoto pravidla, pokud se útočící družstvo zřetelně snaží přenést míč do útočné poloviny. Je povinné měření 24 vteřin ? Odpověď: Ano, pokud Rozpis soutěže neupravuje jinak

Petr - 21.3.2010 - 08:43:27

Poradí někdo, kde se dají najít pravidla minibasketbalu? Na stránkách asociace mini nejdou otevřít. Zajímá mne jak je to u mini s hraním zóny, vteřiny 24 na útok a 3 v bedně. Dík.

... - 20.3.2010 - 13:38:12

Kutná Hora-Český Brod 79-76

KP I. - 20.3.2010 - 10:27:38

Play-off!!! *

Lukáš Šlégr - Tomáš Kvasný - 12.3.2010 - 23:37:21

Díky moc...tam jsem to nehledal *

- 12.3.2010 - 17:15:20

Inspirace pro STK STČ ČBF ... http://hokej.idnes.cz/sef-disciplinarky-sulc-neustal-kritiku -haska-a-spol-koncim-vzkazal-klubum-1tj-/hokej.asp?c=A100312 _145858_hokej_lge

Tomáš Kvasný - vedoucí soutěží - 11.3.2010 - 18:51:29

pro Lukáš Šlégr: .....dokumenty...termíny.... začínáte 20.3. stejně jako KP I. rozlosovámí bude až po odehrání Brandýs"B" : Kolín, dnes večer hrají, počítám v sobotu bude rozlosování.

- 11.3.2010 - 12:55:46

Nemám rád Brandejs. Krom pana Čeňka. Ten je jedinej férovej.

Michal Kraj - 10.3.2010 - 20:29:39

bohuzel tady vetsinou vsichni nadavaj brandysakum ale ty se jen odvolali proc ne.spis by se meli chytit za vlasy ti co o tom rozhodli ted si z toho bude moc delat prdel kazdej asi..

Lukáš Šlégr / Martin Čajka - 10.3.2010 - 19:19:01

P.S. Původně jsem se k tomu nechtěl vůbec vyjadřovat, protože vím, že se do podobné situace můžeme dostat každý, ale opravdu si mě nadzvednul svou poslední větou: "Buďme však rádi, že se o tomto víkendu nikomu nestala žádná vážná dopravní nehoda, to by asi v diskuzi byly úplně jiné články" - to snad ani nemůžeš myslet vážně?

Lukáš Šlégr / Martin Čajka - 10.3.2010 - 19:09:46

Z mého osobního pohledu si myslím, že je třeba srovnávat hrušky s hruškama....tj. pokud byla kalamita v Brandýse a vy jste kvůli tomu nemohli vyrazit do Slanečka či Kralup, nelze to porovnávat s kalamitou v Brně. Plus je opravdu zvláštní, když může kvůli kalamitě odcestovat z Brandýsa jiný váš tým a vy ne?? O ochotě odehrát zápasy mluvit nemůžu, to je věc naprosto jiná.

Lukáš Šlégr - 10.3.2010 - 18:56:05

Zdravím a mám dotaz z jiného soudku. Můžete mi někdo říci, kdy se bude hrát nadstavbová část KP žen? V rozpisu to nevidím. Děkuji moc a zdravím. Lukáš Šlégr

Martin Čajka - BK Brandýs - 10.3.2010 - 18:52:36

pokračování: Za druhé není pravda, že bychom se neomluvili Kralupům.V neděli ráno jsem osobně volal panu Petříčkovi, tak se strašně divím, že Kralupy nevěděli, že Brandýs nepřijede.Za třetí Brandýs chtěl zápasy odehrát v náhradním termínu. Bohužel vůle Slaného a Kralup se dohodnout byla nulová.Rovnou panu Čeňkovi sdělili, že s námi nic hrát nebudou. Mimochodem Slaný a Kralupy jsou kluby, kterým Brandýs několikrát vyšel vstříc-Ženy Kralup mohly hrát své zápasy v brandýské tělocvičně v době kdy u nich byly "kalamitní povodně" A dorostencům ze Slaného bylo umožněno přeložení zápasu v U18. Buďme však rádi, že se o tomto víkendu nikomu nestala žádná vážná dopravní nehoda, to by asi v diskuzi byly úplně jiné články.

Martin Čajka - BK Brandýs - 10.3.2010 - 18:51:55

Vzhledem k tomu co se tady rozpoutalo v této diskuzi, tak se musím k některým věcem také vyjádřil. Za prvé rozhodnutí neodjet k zápasům jsem musel učinit já a nikoliv pan Čeněk. Na pátečním tréninku před diskutovaným víkendem bylo připraveno 7 hráčů.Bohužel ne všichni hráči, kteří hrají za Brandýs bydlí v Brandýse, z tohoto pohledu pak nastala situace, že v sobotu a posléze i v neděli se někteří hráči omluvili že se k zmíněným zápasům nedostaví z důvodu špatné dopravní situace. Ano je fakt, že všechna družstva KP1 své zápasy sehrála. Na druhou stranu, z důvodu sněhové kalamity bylo přeloženo několik zápasu v jiných basketbalových soutěžích (mimo jiné myslím že i zápas ligového Brna)-pochybuji, že byl nějaký zápas kontumován.V ostatních soutěžích se prostě nařídilo, že se zápasy odehrají.

venca - 10.3.2010 - 10:02:57

Brandýs ale nemluvil o náhradním odehrání zápasů to bylo až po třech týdnech a v 11.oo hodin nemohl vědět jak bude vypadat situace v 16.oo hodin a Kralupům se vůbec neomluvil.V neděli již žádná sněžná akce nebyla.Svůj problém řešili až když šlo do tuhého.Stačí když si přečtete stránky Brandýsa a tam sám p. Čeněk kritizuje svůj "A" tým.

Petr Čeněk - 10.3.2010 - 09:34:52

Je škoda, že nám ty historky nesdělíš. Asi to nejde, když se ani neumíš podepsat. V tom zřejmě spočívá tvoje nezaujatost,a to je škoda.

Nezaujaty pozorovatel - 10.3.2010 - 08:20:26

Ne opravdu nejsem z Brandysa a ani bych nechtel dekuji pekne...o panu Cenkovi jsem uz par veselych historek z nataceni slysel:))) takze prosim nehazet do jednoho pytle s timto panem.

anonym - 10.3.2010 - 06:34:32

Děkujem panu "Nezaujaty pozorovatel - 10.3.2010 - 00:14:49 " za příspěvek z Brandýského tábora *

Nezaujaty pozorovatel - 10.3.2010 - 00:15:01

Kdyz se podivam na tabulku tak mi prijde ze ambice Brandysa asi nebudou az tak vysoke...:) -2 body jsou porad na 9 nebo 10 miste coz jiste je ROZHODUJICI FAKTOR V krajskem preboru:)))))))Nevim prijde mi to jako zbytecna hadka o nicem. Jediny kdo z toho neco videlal je mancaft Slaneho;) ale tak je to vas boj ale prislo mi celkem zabavne vas trosku popichnout:)))

Nezaujaty pozorovatel - 10.3.2010 - 00:14:49

VIZ KAUZA Brandys. Tak jak to tu procitam, tak mi prijde, ze za vsechno muze tenhle mancaft , ktery se omluvil, ze z duvodu kalamity nemohl odhrat zapasy. Resil treba nekdo proc? Jako treba, ze treba mohl mit nekdo nehodu a nebyla jina moznost? Nevim pokud nekdo vcas oznami , ze proste z nejakeho duvodu nemuze dorazit nevidel bych to jako AZ TAKOVY trestny cin jak je tu predkladano. Kazdopadne nevidim rozdil mezi tim kdyz nekdo omluvi zapas 2 dny predem a nekdo 1 den predem. Vysledek je porad stejny a pokud Brandys pozadal okamzite o nahradni terminy , tak z meho uhlu pohledu se nevyhybal zapasum, ale snazil se situaci resit.

Neználek - 9.3.2010 - 19:43:06

..chacha, třeba se vedení Stk vycachnuje tak,že v delegaci pískačů to zohlední a ten kdo pojede na spolek Čeňkova parta, tak to dostane zpět se vším všudy... Uaaaaa...

rodič - 9.3.2010 - 19:25:23

Pane Zeman nejsem z Peček.Byl jsem na několika festivalech a i na Mistrovství staršího minižactva,zona se hrála i tam,dokonce i u nejmladších mini.v Prostějově-stěžuje si na to Vaše oddílová kolegině.Na stránkách minibasketu se doslova píše-Zónová obrana není striktně zakázaná.Hra osobní obrany by měla být ukázkou vyspělosti trenéra a jeho správného metodického přístupu.Takže co není zakázáno je dovoleno.To samé by se mohlo říci o signálech,které Vaši svěřenci hojně využívají,ty taky potlačují herní myšlení hráčů.Takže můj názor je ,asi by hráči měli umět oboje,rozvíjí to herní myšlení a tom je basket.Tuším u Vás trénuje,nebo trénoval pan Pajkrt,který svého času byl u repre kadetek,zeptejte se ho proč celá Evropa proti českým hráčkám hrála zónu a proti jiným týmům ne. *

martin - 9.3.2010 - 14:04:53

pro fair play - 9.3.2010 - 11:02:55 Prosím neslučuj věci, které jsou naprosto odlišné... 1)zápas s Brandýsem jsme přeložili po telefonické dohodě s trenérkou Brandýsa pro onemocnění družstva.Stejným způsobem jsme v letošní sezóně vyhověli 2 x družstvu Nymburka a také družstvu Ruzyně.Vše proběhlo vždy naprosto bez problémů. 2)situaci A-týmu popsal nejlépe Petr Bušek.O(vy)mluvit se v 11 h na kalamitu, když zápas se hraje od 17 h.....Je patrné, že zde nebyla ani "snaha" odjet.

Jiří Zeman - 9.3.2010 - 14:02:00

V prvním finalovém turnaji mladších minižáků v Brandýse 6.3.hrály Pečky proti Kolínu i proti Brandýsu zataženou zónovou obranu(prý že není zakázána-není to pravda).Neprohráli o 40-60 bodů ale jen o 10-25 bodů.Je to důvod k nedodržování pravidel a devastaci rozvoje hracích schopností minižáků?Zajímal by mne názor ostatních trenérů minižáků-minižákyň kraje.

venca - 9.3.2010 - 13:26:33

pokud pan Čeněk bude jednat arogantně a nadávat činovníkům se kterými jedná nebo chce jednat o přeložení tak musí očekávat že se sním nikdo domlouvat nebude. Pan Nič to může potvrdit. Jinak co se týká překládání zápasů tak to nepodporujme. Nepřijedeš prohraješ zaplatíš 500,. kč pokutu a jede se dál. Přihlašuješ družstvo do soutěže tak neseš i všechny povinnosti. Jak dopravu pokud nejede rodič jede vlak či autobus. Nemůže trenér v oddíle určitě někdo může. Nemoc prázdniny termínovka je daná pokud nebudeme tolerovat přesuny není problém vše řádně dohrát. Všichni ale musí chtít jinak bude neustále chaos a jeden bude druhému nadávat.

jirka - 9.3.2010 - 13:24:06

Navrhuji bojkotovat playoff,at si to zahraje brandys proti klubu důchodců jak je nazval níž Karel.Ale dovoluji si podotknot,když Klub důchodců odstoupí,bude ho kým omladit?!Ještě mám poznámku-zajímalo by mě zda se komise zájímala kolik družstev v republice kvůli počasí nedojelo k zápasům,a zda se zeptali Brandýsa proč nejel hromadnou dopravou, a tu odpověĎ by mohli dát třeba sem.

fair play??? - 9.3.2010 - 11:41:05

A proč by se s nimi měli domlouvat na náhradním termínu??? Klukum z Brandýsa se prostě na zápas nechtělo-tak nejeli-to je naprosto jednoznačný!!! A to, že jim pak soupeři nechtěli přistoupit na náhradní termín naprosto chápu... A argumentovat tím, že dorostenci ze Slaného dodali jako důvod neúčast neschopenku, je naprosto ubohé! Nicméně právo BK Brandýs na odvolání nikterak nezpochybňuji. Vadí mi především rozhodnutí svazu, který sprostě obral Mladou Boleslav o možnost hrát play-off!!!

fair play - 9.3.2010 - 11:02:55

jen by mě zajímalo, když je Brandýs tak špatnej, proč SLANÝ a KRALUPY, nechtěli odehrát zápas v jakémkoli pro ně vyhovujícím náhradním termínu,.Ono se to chlapcům ze Slaného náležitě hodilo vzhledem k tomu na jaké potápějící se bárce letos plujou a Kralupům se divím, při tom jakéj mají mančaft museli by Brandýs porazit tak jako tak. Takže naštvaná může být Sadská a také Pečky,kteří mají stejně vítězství jako Slaný (2 body za vítězství u stolu).Mimochodem dorostenci Brandýsa vyhověli Slanému v žádosti o sehrání zápasu U18 v náhradním termímu, přitom důvod je zde taky jasný (neschopenku ti v dnešní době napíše jakejkoli doktor).... takže sportu zdar

Neználek - 9.3.2010 - 11:02:10

Vždyť o co jde??? Ať si Brandýs jde do play-off. Všichni na něj budou tak nabroušení, že stejně hned skončí...

Dva se perou a třetí se směje" - 8.3.2010 - 22:23:58

O nic nejde..Jen si těmi spory přivodíte žaludeční vředy. Na tuhle patáli by se dal napsat i příběh, připomínající venezuelskou telenovelu nebo hádání kojenců o lepší bábovičku. Dle mého by pár přispívajících v této diskuzi, mohlo aspirovat na hlavní role. Opravdu je to nutné na sebe házet špínu a plivat po sobě ostrá slova? Pokud se chce někdo probít na špici tabulky a přiblížit se profesionálům, chovejte se tak.

lubos - 8.3.2010 - 21:03:04

ohledně kalamity a Brandýsa.Ten den jsme hráli s 18 ve Slaném a potom jsem hned v 11 oo odjížděl se synem na hory a zároveň vezl rozhodčího do Boleslavi silnice úplně bez problémů i rozhodčí se divil že nepřijedou borci z Brandýsa. Celou dobu se dalo jezdit 130 km. Je to opravdu hnus

Franta Mladá Boleslav - 8.3.2010 - 20:44:07

Jmenný výsledek hlasování by zajímal i nás. Za výbor AŠ MB Franta Chmela

michal - 8.3.2010 - 20:16:17

no uz s tim hnusem nic neudelame.jen by me zajimalo kdo a jak hlasoval za boleslav a benesov

Franta Mladá Boleslav - 8.3.2010 - 19:37:42

Odvolat se prý nemůžeme, jelikož nejsme účastníky sporu........

Karel V. - Kolín - 8.3.2010 - 16:54:37

Naprosto souhlasím se zástupci Benešova, Kralup a Mladé Boleslavi. Celý případ kolem přiznání bodů smrdí a není to dobrý precedens do budoucna. Na čistotě ani nepřidalo to, že se úpravy v tabulce udály během posledního hracího víkendu. Brandýs měl samozřejmě právo na odvolání, to je nepopiratelné, ale samotnému rozhodnutí komise nerozumím. Mladé Boleslavi je mi moc líto a zajímalo by mne, jestli se teď mohou odvolat oni?

Co na to říct - 8.3.2010 - 16:46:19

Klasickej Čeněk and company!

Petr Bušek MB - 8.3.2010 - 16:03:46

pokračování: Po odečtení 2bodů družstvu Brandýsa jsem si řikal "neskočili jim na to a spravedlnost ještě existuje" A ono ejhle po odehrání všech zápasů základní části se Brandýsu zase dva body přikutálej. Nevím co si o tom myslet. Prostě hnus fialovej a doufám, že to v budoucnosti nepotká někoho z jiných družstev. *

Petr Bušek MB - 8.3.2010 - 16:03:08

Tak to nakonec odnesla Boleslav.Nemá cenu se už rozepisovat, jelikož vše podstatné napsali zástupci Benešova a Kralup. Jenom abych upřesnil situaci z 9.1.2010. Přijel jsem do toho Brandýsa, kde byla údajně největší kalamita v ČR již v 9.00 dopoledne s družstvem ml. minižáků. Jelo se trochu hůř než jindy, ale stačilo vyjet o 10min. dříve.Odehráli jsme dva zápasy a chvíli po poledni jsme se po již mokrých silnicích vraceli domů. V průběhu zápasu jsem se vyptával kam jede Brandýské A-čko a bylo mi řečeno, že nikam jelikož jich je málo a že se asi vymluví na kalamitu.

Kardzi - 8.3.2010 - 13:56:26

Já nevím.Co se týče Brandýsa, tak mi to přijde uhozené.Nechápu, proč mají mít přiznané body.Jako že kalamita?Copak jsou to malé děti?Prckové v Kralupech přijeli z druhého konce republiky a muži z Brandýsa zapadli ve sněhu?Pokud vím, nejeli už v sobotu do Slaného.Proč nám nedali vědět už třeba v sobotu, že nepřijedou kuli kalamitě a že to případně odehrajem jindy?Kralupy by se tomu nebránily.Ale pokud dorazíte v neděli na zápas a nikdo vám neda nic vedet tak jako sory, ale myslím, že je to spíše trapné se z jejich strany se odvolávat.Samozřejmě souhlasím s příspěvkem od "kralupy", takže to zde nebudu znovu rozepisovat.Myslím, že se chlapci nesešli a pak zjistili, že lze kalkulovat s "kalamitou".

Michal BUKOVSKÝ - 8.3.2010 - 13:54:12

pro Honzu Karlovce (Admin): vím že jsme to již spolu konzultovali, ale aby nedocházelo k těmto excesům ( viz. anonym z 8.3. v 7:13 ), opakovaně navrhuji, aby tato diskuze byla adresná, tzn. přes registrované přihlášení !!!

Honza - admin - 8.3.2010 - 09:21:45

pro Jan Schödlbauer: právě že to věděl až v pátek v 15:30 nemohl jsem já už v tuto dobu zareagovat a umístit informaci na stránky, již jsem byl mimo domov bez možnosti připojení na internet. Basketbalem přeplněná sobota zapříčínila, že se podařilo informaci vyvěsit až v neděli ráno

pro Petr Čeněk: již pracuji na možnosti aby např. administrativní pracovníci družstev v této diskuzi mohli přispívat po přihlášení a bude jasně rozlišeno že jde o ně a ostatní hrdinové budou mít smůlu když se pokusí za Vás nebo někoho jiného vydávat. Myslel jsem, že toto nebude nutné,ale bohužel mě někteří jedinci přesvědčili, že je.

pro ostatní: piště do diskuze bez urážek, nenuťe mě zavádět registraci pro přispívání do diskuze. A pokud mám nějaký názor, tak se za něj nestydím a podepíšu se *

- 8.3.2010 - 09:13:50

to je nám všem jasný,že ste to nepsal vy,alespon já jsem si to vysvětlil jako dobrý fór v návaznosti na předešlou diskusi.....chce to víc přemýšlet zdravím

karel - 8.3.2010 - 09:10:11

Zapomente vše je v pořádku že "pane" Čenku.....prostě jsme se nesešli tak jsme tam nejeli.....a máme ještě tu drzost se odvolávat

- 8.3.2010 - 08:45:44

Nikdo nezpochňuje právo Brandýsa odvolat se, to je vpořádku, ale podivné je rozhodování odvolací komise a její zdůvodňování. To potom vyvolává tyto reakce.

- 8.3.2010 - 08:22:44

Pro všechny diskutující ohledně odvolání Brandýsa n.L. "Vážení, nevím proč se tak vášnivě pouštítě do Brandýsa. Brandýs se pouze odvolal proti rozhodnutí STK, což připouští řády ČBF. Odvolání jsme podali dne 5.2.2010.Odvolat se může kdokoliv. O nějakých úplatcích nemůže být řeč a hrozně mě i náš klub BK Brandýs uráží. Za vrchol podlosti považuji, když někdo mluví mým jménem, což se v této diskusi stalo. Diskusní příspěvek z 8.3. 2010 v 7.13 jsem nepsal já, Petr Čeněk.Nevím proč se někdo vyjdřuje mým jménem. S tím jsem se ještě nesetkal. Co ty na to hrdino vystupujícíš pod mým jménem?

Jan Schödlbauer - 8.3.2010 - 08:05:41

Alešovi i ostatním: - Brandýs zápasy neodehrál 9-10.1, kontumace STK až 2.2. - o odvolání Brandýsa byl výbor informován 25.2. a hned svolal mimořádnou schůzi tak, aby bylo rozhodnuto ještě před posledním dvojkolem KP I - o rozhodnutí věděl Tom Kvasný v pátek cca od 15.30, není mi jasné, proč informaci zveřejnil až v neděli

Leoš - Brandýs - 8.3.2010 - 07:29:35

Jó pánové, kdo maže ten jede.

čeněk - Brandýs - 8.3.2010 - 07:13:45

Jo hoši musíte se ještě hodně učit....amatéři!!!

Aleš - 8.3.2010 - 07:06:39

Celá kauza s vyřešením situace okolo odvolání Brandýsa odvolací komisí a s časovým zveřejněním zprávy mi bohužel připomíná známou kauzu "Ivánku kamaráde". Toto jsem však v basketbale nečekal.

Karel - 7.3.2010 - 22:39:16

To je na odstoupení celého výboru. Je to klub důchodců. Omladit!!

Honza - 7.3.2010 - 22:35:55

To je na odstoupení z funkce.......předsedy StčČbf

- 7.3.2010 - 21:36:47

JE TO VYSMECH TO SME DNESKA NIKAM NEMUSELI A BYLO BY TO V POHODE.JELI SME TO SAME AKORAT OBRACENE A UPLNE V POHODE.

kralupy - 7.3.2010 - 19:41:53

Můžeme než souhlasit s Benešovem , ale ani nám se nezdá zveřejnit přidání bodů Brandýsu až po odehrání posledního kola. Pro mančafty co hrají o osmičku a i pro ty co taktizují proti komu nastoupí / což je podle nás zcela normální / je to docela masakr. STK zasedá ve čtvrtek , takže času na zprávu zde bylo dost. Nám je to jedno , ale to samé se může stát za rok komokoliv včetně nás. Mimochodem do Kralup přijeli děti bez problému až ze Strakonic a cesty u nás byly v pohodě takže v tom problém asi nebyl. Možná že s námi nemusí někdo souhlasit , ale na postup do 8 to má docela vliv.

Tomáš Kvasný - 7.3.2010 - 10:08:26

omlouvám se poslední vzkaz je též ode mě

- 7.3.2010 - 10:06:41

pro Petra 1.3.: Systém při nahlášení výsledku si pamatuje datum rozlosování, tyto utkání byly přeloženy, respektive, změněno pořadatelství, po zadání do systému, potvrzení se změní datum na skutečné odehrání.........pro Radima Kleina: Rozhodnutí předsednictva STČ ČBF se dnes objeví na netu v novinkách, je tam i zdůvodnění, hlasování předsednictva dopadlo jak dopadlo, je tam i zdůvodnění, byl jsem u toho, i když nemám hlasovací právo v předsednictvu, a některé námitky přesednictva na postup STK jsou správné, osobně mám podobný názor jako ty.

Tomáš Kvasný - 7.3.2010 - 09:53:59

pro Huga 22.2.: Omlouvám se, ale tuto diskusi nemám čas sledovat často, nakonec ti odpověděl Honza, ale řešil jsem stejný dotaz s Markem Šťastným po emailu. ..........pro všechny: Pokud chcete moji reakci rychle použijte email kvasny@seznam.cz ..........pro Vencu 1.3.: už je opraveno, došlo k chybičce, upozornil nás i JuDr. Schödlbauer, předseda STČ ČBF

Klein - Benešov - 6.3.2010 - 23:22:37

Dnes jsem se dozvěděl,že odvolací komise přiznala 2 body BK Brandýs v KPI mužů za nesehraná utkání 9. a 10.1.2010 ve Slaném a Kralupech z údajné kalamity. Může mi někdo vysvětlit na základě jakých skutečností bylo takto rozhodnuto??? Fakta říkají že Mělní,Pečky,K.Hora,Kolín a Č.Brod ke svým utkáním odcestovali. Navíc v SO 9.1. jede z Brandýsa ve 12:00 vlak, terý je v 16:00 ve Slaném a v NE 10.1. jede vlak z Brandýsa v 6:00 a v Kralupech je v 8:24 nemluvě o možnosti v Kralupech přespat.Navíc dle mých informací brandýští pánové Čeněk a Chábek odcestovali tento víkend k ligovému utkání U16 do Č.Budějovic a J.Hradce. Děkuji za odpověď ... protože jestli to je pravda pak až bude kdokoli příští sezónu hrát poslední dvojkolo venku a bude rozhodnuto, tak bude lepší zaplatit pokutu, která bude levnější než se dostavit k utkání a pak už se stačí jen odvolat a 2 body jsou doma.

- 2.3.2010 - 15:39:04

kolííííííííííín go go *

Petr - 1.3.2010 - 21:56:35

Upozorňuji na chybně uvedené datumy ve výsledcích ml. žákyň. *

venca - 1.3.2010 - 12:08:40

pravděpodobně došlo k chybě pro další část U 18. Dle rozpisu by měla družstva pokračovat se započítanými zápasy celé soutěže a ne jen vzájemné ze čtyřky. Nebo snad došlo náhle ke změně to by už byl opravdu bordel.

Hugo - 23.2.2010 - 23:37:38

Takovou, aby prvni kolo play off nebylo to posledni :)

michal - 23.2.2010 - 10:43:49

a jakou ji mate:)

- 23.2.2010 - 09:25:51

Diky moc za odpoved. "trikovani" :) jsem ani necekal. Jen jsem to nikde nemohl najit a chtel jsem pred poslednim kolem vedet, jakou mame zvolit strategii :) Diky moc a fajn den! Hugo

Honza - admin - 22.2.2010 - 20:46:06

pro Huga: ahoj, závěrečné pořadí se určuje podle vzájemných zápasů, s námi to máte 1:1 ale lepší skóre, tudíž v závěrečné tabulce při rovnosti bodů půjdete před Mělník. Pokud by se stalo, že mají 3 družstva (nebo i více) stejně bodů, počítá se minitabulka jejich zápasů... V průběhu soutěže se mi to v tabulce řadí podle bodů a pak rozdílu ve skóre. Není to tedy žádný trik jak se dostat v tabulce nahoru * *

- 22.2.2010 - 19:59:19

Ahoj Tome, prosím Tě, nikde nemohu najít, dle čeho se určuje závěrečné pořadí v KP M I v případně rovnosti bodů. Je to vzázemný zápas nebo celkové skore? Díky moc Hugo

Tomáš Kvasný - 21.2.2010 - 18:11:49

Zdravím, konečně jsem se dostal k tomu, abych si pročetl diskusi. Díky třítermínové pauze na jarní prázdniny se mi, jako vedoucímu většiny soutěží, podařilo dát do pořádku nedostatky družstev s odkládáním, překládáním zápasů. Většina vašich dotazů se mi, ale zdá být zbytečná, stačí se podívat na termínovou listinu a systémy soutěží. Prosím o čtení rozpisu, dělám maximum pro to abych udržel chod všech soutěží, bohužel chyby jako neexistence soupisek atd. jsou poněkud zdržující.

Jirka S. - 18.2.2010 - 21:25:44

Vzkaz pro Honzu-admin. Děkuji za rychlou reakci na můj dotaz, vysvětlení a následnou opravu. Chybička se někdy vloudí a to je lidské. Také se přidávám k prosbě Petra o vedení statistiky v soutěži starších minižaček. I v této kategorii se svádí krásné souboje s obrovským nasazením všech zúčastněných hráček. Vím, že by tyto informace jistě zajímaly četnou skupinu fanoušků, těchto mladých nadějí. Ještě jednou dík.

Vodp@dkoš - 18.2.2010 - 12:37:05

Ty dílčí tabulky u M1. jsou moc zajímavý. Dobrá práce kluci :-P

Petr - 17.2.2010 - 20:45:25

to admin: díky za bleskurychlé reakce. Škoda tedy, že pan Kvasný nedělá i minižákyně. Bylo by fajn, kdyby poskytované informace byly ve všech kategoriích stejně kvalitní *

Honza - admin - 17.2.2010 - 20:25:10

pro Jirka: Při přepisování zápisů do systému se stane, že systém nezná některou hráčku(hráče). To je způsobeno buď neuvedením hráčky na soupisce družstva,ale většinou jen prodlením mezi zadáním připsaných hráček(hráčů) a zadáním zápisu. Systém tedy patrně sečetl všechny takto prázdné hráčky a sečetl i všechny jejich body. Máte pravdu v tom, že se jedná o chybu, takto prázdé políčko by se nemělo ukázat a opravím to * díky za upozornění

Jirka - 17.2.2010 - 20:02:35

Vysvětlí mi prosím někdo statistiku jednotlivců mladších žákyň? Na prvním místě je bezejmenná hráčka Brandýsa s počtem 17 odehraných zápasů. Ostatní hráčky mají odehráno pouze 6 a méně utkání. Jak je možný tak velký rozdíl v odehraných zápasech, a nebo se vloudila někde chybička?? Předem děkuji za informace a uvítal bych i odhalení jména a příjmení tak skvělé hráčky. Děkuji J.

Honza - admin - 17.2.2010 - 18:20:57

pro Petr: bohužel ne, statistiky jsou počítány pouze u soutěží, které vede pan Kvasný. Takže u soutěží mladší a starší minižákyně a starší minižáci nejsou statistiky vedeny. Budou uvedeny pouze zprávy a to až se ke mě dostanou.

Petr - 17.2.2010 - 14:22:01

to admin.:Děkuji za zprávy a rozlosování ml. žákyň. Ještě bych se chtěl zeptat, zda budou statistiky u starších a mladších minižákyň, jako tomu je, myslím, i u ml.minižáků. Dík předem za odpověď.

Pepík - 8.2.2010 - 18:28:19

Chybně jsem si opsal jeden výsledek.Omlouvám se.

Pepík - 8.2.2010 - 16:32:44

Díky za opravu.

pan Krakovec - 6.2.2010 - 21:49:38

Pane vedoucí, ve výsledcích soutěže U 16 ve druhém řádku se vloudila při sčítání chyba a to o 100 bodů. Pepík

Hana - 6.2.2010 - 11:59:25

Konečně rozlosování.... Jak bude vypadat další postup? po skončení semifinále bude finálová skupina a o umístění? To by znamenalo dalších 8 týdnů. Bude se něco měnit nebo ne? Kdy přijde další zpráva a osvětlení těchto podrobností?

Honza - admin - 5.2.2010 - 12:40:26

dnes jsem obdržel podklady mimo jiné pro rozlosování soutěže ml. žákyn. Ve večerních hodinách se to objeví na internetu *

Hana - 5.2.2010 - 11:11:39

To admin : Dočkáme se v dohledné době rozlosování ml. žákyň nebo bude tato soutěž zrušena? Vzhledem k probíhajícím jarním prázdninám nevidím příliš šancí na její dohrání.

jirka - 5.2.2010 - 08:16:54

Vím jen to co si tady přečtu ve zprávách,určitě nevím vše a ani potom nebudu pátrat.Mě vadilo slovo machry.Když se podívám na seznam kdo tuto soutěž hraje tak to jsou jen 4,slovy čtyři družstva ze středočeského kraje a to by si holky moc nezahrály.Hanka má určitě pravdu,ale dovolím si podotknout,že řídící soutěže má právo dát uvedeným družstvům pokutu a případně kontumace výsledku nebo nařízení náhradního termínu.Nevím jak je to splacením a vymáháním pokut.P.Čenkovi se samozřejmě omlouvám.

Hana - 4.2.2010 - 12:37:09

Slovanka skutečně problém se soupiskou má, stačí si přečíst zprávu č.1. Bohužel je zoufalé, že za více než polovinu soutěže mají holky za sebou jen 6 zápasů, což je neskutečně málo!! Proč se soutěže nehrají systémem "každý s každým", který je nejspravedlivější a je v něm nejméně problémů s termíny nechápu. Dodnes se čeká na nesehraný zápas Slovanka-Folimanka a zdržují se ostatní týmy. Postup a sestup, který měl Petr na mysli je mezi jednotlivými skupinami a proto se teď čeká. ( To jen pro Jirku, který je zřejmě neznalý....)

Petr Čeněk - 4.2.2010 - 11:11:37

Ahoj Jirko ! Petr, kterému jsi adresoval vzkaz, není Čeněk, protože i v internetových diskusích se podepisuji jménem a příjmením. Navíc na hory moc nejezdím, protože jsme stále někde na basketbalu. Nicméně si myslím, že dohrát by se to mělo co nejrychleji, protože poslední zápas hrál Brandýs 16.12.2009, což je již skoro dva měsíce, a to je poměrně dlouhá pauza a holky i trenéři chtějí hrát a nejen pouze trénovat. Věřím, že to dohrajete co nejdříve, aby se konečně mohlo hrát.Měj se hezky a nepodezřivej mě z anonymních útoků.

jirka - 4.2.2010 - 03:11:29

pro Petra,sám jsi machr,ale v úvozovkách.Co tady čtu,tak Slovanka má problém se soupiskou,nevím jaký,ale ze soutěže ml.žákyň se nikam nepostupuje a nesestupuje,tak nevím o co jde,a můžeme být rádi,že z Prahy se přihlásilo víc družtev,holky si aspoň zahrají s různými soupeři.Je rozhodně lepší jet do Prahy než přes celý středočeský kraj.PS-nejsi náhodou čeněk

Petr - 3.2.2010 - 17:18:30

Bylo by fajn, vědět předem, jak bude pokračovat soutěž ml.žákyň. Nemůžeme si ani objednat hory, protože nevíme, kdy budeme hrát. Nechápu, v čem je problém stanovit předem průběh soutěže. Mám ten pocit, že se čeká na machry ze Slovanky, abychom věděli, jak jim se to nejlépe hodí. Admin tu psal, že řešit to má STCCBF minulý týden ve čtvrtek. Proč se nestanovil systém předem a nedoplnily se týmy podle pořadí ve skupině po dohrání základní části???

Hana - 2.2.2010 - 12:29:17

Kdy bude k dispozici nějaká zpráva ze soutěže st. minižákyň? Je za námi více než polovina soutěže a stále nic... *

Luboš Drahota - 31.1.2010 - 22:00:35

Prosím o opravu hodnocení rozhodčích v utkání KP mladších dorostenek Nymburk -Kladno.Teplý -3,Jirková-5.Panu Teplému se tímto omlouvám.L.Drahota

Petr - 29.1.2010 - 13:21:53

Jsou nějaké novinky v mladších žákyních?

Lukáš - 26.1.2010 - 14:50:26

Re Brandýs - důvod sněhová kalamita je v tomto případě výsměch pro všechny ostatní, kdo v uvedeném víkendu někam vyrazil. Nehledě na to, že družstvo mládeže Brandýsa ke svému utkání odjelo???

Honza - admin - 25.1.2010 - 09:17:22

pro Zuzana Vondrová a Petr - soutěž mladších žákyn by se měla řešit tento čtvrtek - viz problémy v poslední zprávě.
pro Petra - v kategorii starší minižáci nejsou vedeny statistiky, zprávy vyvěsím, až se ke mě dostanou
pro Venca - bude řešeno na nejbližší schůzi STK
pro Luboš a Michal: mělo by být řešeno tento čtvrtek

-- - 25.1.2010 - 09:15:13

Když už jsme u té komise... Jak rozhodla v případě neoprávněných startů hráče družstva Beroun "B" v KPII. mužů??

michal - 24.1.2010 - 21:25:09

doufejme ze kontumace a bez bodu nebo to bude za chvili delat kazdej

Luboš - 24.1.2010 - 16:12:13

Mám dotaz ,jak rozhodla komise u nesehraných zápasů družstva Brandýsa v kat.mužů I.? Z předchozího dotazu Petra Čeňka mám dojem, že jeho družstvo neodjelo úmyslně...

Petr - 23.1.2010 - 19:58:36

Dobrý den, chci se zeptat, kdy a jakým způsobem bude pokračovat soutěž KP ml.žákyň. Díky

- 21.1.2010 - 14:38:44

Tak si myslim,že Ti dědové co pískali 10.ledna vBrandýse U 18 měli raději být doma a dívat se s babičkama na pohádky a pustit tam mladší rozhodčí. Hodnocení 5 + 6. Tak nashle někdy u večerníčku.

venca - 21.1.2010 - 12:33:00

jak rozhodlo stk o neoprávněném startu hráčů nymburka v kategorii U 18

Petra - 9.1.2010 - 07:24:19

Mohli byste,prosím, doplnit statistiky a zprávy u kategorie Starší minižáci. Děkuji

ACS - 7.1.2010 - 17:20:13

zřejmě proto, že je málo termínů, a aby se stihlo play-off, tak se to musí hrát takto..

Zuzana Vondrová - 6.1.2010 - 15:33:02

Ráda bych se zeptala, jak to vypadá s rozlosováním zápasů v kategorii mladších žákyň. Děkuji za odpověď. ZV.

Petr Čeněk - 5.1.2010 - 08:06:11

Může mít někdo z odpovědných činovníků Stccbf vysvětlit, proč došlo po Novém roce k nesmyslné změně termínů mezi KP I. a KP II. Proč nejsou termíny pravidlené, stejně jako u soutěží řízené ČBF. Neustále změny jsou nelogické matoucí a v kolizi s termíny jiných soutěží zabraňují pendlování hráčů z II.ligy do KP. Nechápu.

ELGORDO - 28.11.2009 - 17:59:35

Brandýsek - Kostelec 63:62 M II

Ráďa - 16.11.2009 - 21:34:37

Ikona: no , ale jak vidíš, tak to tady zatím moc hezky nevypadá, lidi si z toho dělají akorát srandu a nemá to nic moc úroveň, takže si taky myslim, že by to mělo jít přes heslo! Jinak lidi, co tohle dělají mi přijdou docela ubohý a měli by se nad sebou trochu zamyslet!!!

Ilona - 11.11.2009 - 19:05:47

pardon, jednalo se o Tequillu. Omlouvám se Stenlymu *

Ilona - 11.11.2009 - 19:04:13

Nechte tuto diskusi pro veřejnost, prosím. Rozhodčí mají svou vlastní. Jinak doufám, že Stenly dostane pořádně za uši, protože to vážně přehnal. Takhle by se rozhodčí chovat neměl.

Stanislav Kučera - 11.11.2009 - 14:04:12

Plně souhlasím s Michalem a jménem VV StčABR žádám o změnu, zvláště poté co se exces týkal rozhodčího. S.Kučera - člen VV StčABR

BUKOVSKÝ Michal - rozhodčí - 11.11.2009 - 12:40:36

Pro provozovatele Web-u: Navrhuji, aby tato diskuze byla "neanonymní" a mohli do ní přinášet své dotazy, názory a požadavky pouze lidé, kteří mají do ní přístup po přihlášení např. přes heslo. Organizační pracovníci všech týmů, trenéři, a nakonec klidně ať i hráči, ale jen Ti kteří se zaregistrují !! Myslím si, že by se tím zamezilo nejen výše uvedeným "vulgaritám", ale i by se mohla zvednout úroveň této "diskuze". Jsou jiné sociální sítě na blábolení. Předpokládal jsem, že tu bude odborná diskuze o basketbalu !!! Přeji všem hezký den a mnoho sportovních úspěchů. Michal Bukovský - rozhodčí

Stenly - 5.11.2009 - 15:51:37

Tequillo TĚŠ SE!!!Bude pohovor!

Honza - 22.10.2009 - 13:09:22

dnes *

Petr - 22.10.2009 - 11:32:35

Ahoj, mne by zase zajímalo, kdy bude rozlosována soutěž mladších žákyň?!? Dík

Pepa - 22.10.2009 - 08:18:35

Ahoj, můžu se zeptat kdy bude rozlosována soutěž starších žákyň? Dík.

Tequilla - 20.10.2009 - 16:54:18

Já, že jsem zvyklý na mnohem lepší zápasy?! Mě je úplně jedno co pískám, jestli to jsou minižáci, U16, U18, žákyně atd. Dobrá, je načase se přiznat. Vsadil jsem se s jedním spolužákem o pětikilo, že se pokusím tuhle diskusi rozhejbat (Když se sem díval, přišlo mu to tady "nudný"). Ať už pozitivně nebo negativně, to bylo jedno. Sázku jsem, jak si bystří všimli vyhrál, To že jsem si vzal na mušku kluky z KH, se ještě jenou omlouvám. Nicméně si nemohu přecijenom odpusiti jednu poznámku, a to, jestli jim je těch cca 14, 15, jestli nezačli trochu pozdě, když tu píšete, že jsou v tom chvíli?

Tomáš - 19.10.2009 - 23:10:48

nuda?!? pán je zřejmě zvyklý na mnohem lepší zápasy z minižáků. nedělej, jako bys pískal první ligu. seš až moc sebevědomej, tak at na to nedoplatíš. servus.

Tequilla - 19.10.2009 - 10:59:11

Sorry lidi za moji kritiku, ale abych se upřímně přiznal, celý to utkání byla tak trochu nuda. Já jako taky samozřejmě jsem se snažil taky trochu těm klukům z Kuntý Hory jemě pomoci (neříkejte to Stenlymu). Asi šestkrát jsem jím tochu přidal při nějakým faulu. Druhý den jsem pak ještě od trenéra slyšel, že ten časoměřič, co tam byl, stopoval čas i po koši, čehož jsem si doopravdy nevšiml, tak asi možná to bylo tak drastické. Jestli jsem se někoho dotkl, nebo jsem ho doopravdy urazil, tak se opravdu omlouvám. Váš Tequilla

- 18.10.2009 - 15:30:16

Mildo: Plně souhlasím s tebou. To chce jen čas. Já jako fanda za Pečky jsem zatleskal i hochum zKH. Kluci:za rok,když budete trenovat,tak už budete nepříjemní soupeři jako jsou ostatní.Tak čau a bojujte dál.

Milda - 16.10.2009 - 19:13:27

Souhlasím s Bradem, ale Michal je asi z Mladý Boleslavi zvyklý na jiný komfort. Bohužel v každém městě není automobilka. Jako asistentovi kutnohorského družstva se mi jemně hnusí Michalovy narážky, ale to je jeho reklama. Jinak ho můžu potěšit, že jsme dnes klukům dali nové dresy, ale bohužel driblink a přihrávky je během týdne nenaučíme. Dále jako rozhodčí se podivuji nad tím, jak si liboval nad prachama zadarmo, což je ovšem reklama i na ostatní rozhodčí a opět budeme za ty, kteří se na basketbalu snaží jen trhnout peníze. Nechci na Michala útočit, ale než sem psát podobný věci, které můžou někoho naštvat či urazit, tak to ať sem radši nepiše vůbec.

Brad - 16.10.2009 - 14:34:56

Hoši, nesuďte tak ukvapeně, peníze na stromech nerostou, někdy je problém s financováním provozu. A myslím si, že je třeba kluky z Hory spíš povzbudit, nikdo z nich ještě žádnou soutěž nehrál a trénují taky chvíli, tak abychom je nedemotivovali. A poděkovat jejich trenérovi, že se jim věnuje, určitě je lépe, když se věnují basketu, než aby si někde píchali něco do žíly.

Tequilla - 14.10.2009 - 17:21:52

A to ti hráči neuměli vůbec driblovat. Se při tom driblinku dívali na míč, přihrávky takový, že to Pečkám mázli. A ty jejich dresy, ty byly normálně po domácku vyrobený. To snad sehnali tílka stejný barvy a nalepili tam jenom čísla. No prostě katastrofa.

Milda - 14.10.2009 - 01:07:14

Jako kdybych věděl, že naši mají šanci přejít přes půlku, tak bych si došel pro dres a pomohl Ti, ale věděl jsem o co jde... Je to ostuda, jsem nikdy nezažil dvoukilo v mistrovském utkání

Tequilla - 12.10.2009 - 20:02:56

to Milda: A to přitom utkání (U16: KHo - Peč)byla taková nuda. Jsem 80% celkového hracího času "prostál" pod košem domácích. Debakl 22:203. To u nás snad nic takovýho nebylo...

Honza - 12.10.2009 - 00:34:41

to Dobřichovice ženy: V sekci hlášenek přibude třídění a celá se trošku pozmění aby byla přehlednější. Očekávám změnu do středy tohoto týdne *

Milda - 10.10.2009 - 22:52:17

To Tequilla: A dnes Ti nedorazil kolega rozhodčí, tak jsi si to aspoň vychutnal:P

Tequilla - 9.10.2009 - 20:14:25

Hmm - tak lol aneb neslavná premiéra. Jsem byl dnes 9. 10. pískat v Praze první utkání v rámci PBS - a hned prachy zadarmo, neboť jedno družstvo nepřijelo.

Dobřichovice ženy - 8.10.2009 - 08:54:03

Nešlo by v sekci hlášenek udělat možnost výběru soutěže, jako je to třeba v pořadu utkání? Bez toho je to nepřehledné *

Vladimír - 6.10.2009 - 22:30:40

Jsem se byl podívat na zápasu brandýs a český brod..sice brod prohrál ale okouzlila mě 17 z českýho brodu myslím že to byl Lukáš Vrba.3 vteřiny do konce 1 čtvrtiny střelil z půlky a dal koš čistej, a na konci udělal to samé to byli asi 1 vteřina a on byl na svojí straně a vystřelil skoro ze třičtvrtě hřiště a zase koš no prostě skvělej hráč.Jestli todle čte tak mu přeju úspěch i jeho týmu samozřejmě. *

Milda - 2.10.2009 - 17:00:19

Podle "http://stccbf.cz/cs/dokumenty/terminova-listina.php" asi první listopadový víkend

anna - 2.10.2009 - 16:50:39

kdy začne přebor starších žákyn?

Tomáš - 26.9.2009 - 19:40:48

A to ještě Honza spustí diskusi pro rozhodčí! Šikula!

Milda - 25.9.2009 - 18:10:36

Paráda* Předem se omlouvám za budoucí vulgarity *

Honza - 25.9.2009 - 12:09:48

spuštěno *



Bookmark and Share
© www.stccbf.cz, Jan Karlovec | kontakt: karlovec(zavináč)stccbf(tečka)cz | 0.05 s